برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

آیا به کار گیری دانشجویان داروسازی برای کار در دانشگاه ها مفید است؟

درطول گذراندن یکسری برنامه های درسی ، ممکن است به دانشجویان داروسازی پیشنهاد مشاغل موجود در داروخانه های جامعه و سایر داروخانه ها داده شود. دانشجویان معمولا گزینه های جایگزین مانند کار در دانشگاه را در نظر نمی گیرند.

 

موانع ایجاد شده توسط دانشکده نیز فرصت های شغلی دانشجویان را محدود کند. تفسیر زیر توصیف یک دانشجو با یک تجربه عملی داروسازی دانشگاهی (APPE)در دانشگاهLake Erie College of osteopathic medicine ، و پیشنهاداتی برای غلبه بر موانع موجود در اجرای این کار است:

دانشجوی مشغول به کار در دانشگاه: "در طول گذراندن دوره کاری در دانشگاه، من آموختم که تدریس چه کار سخت و فداکارانه ای است. تا قبل از آن حس خوبی به مسئولیت ها و الزامات به عنوان عضوی علمی نداشتم. اهداف من مشارکت در فعالیتهایی بود که استاد من می توانست به من اجازه دهد تا بخشی از آن باشم. من می خواستم ایده ای واقعی از آنچه که خواسته های روزانه او بود ، بدست آورم. به دلیل همین با کارکردن در دانشگاه، درک بهتری از چالش ها و پاداش های یک حرفه در دانشگاه دارم و این موضوع علاقه من به تدریس را تقویت کرده است."

 

 

گزارشات دانشکده: "اعتراف می کنیم که گرفتن دانشجوی APPE دانشگاهی برای کار در شلوغ ترین دوره کاری دانشکده باعث شد تا ما در اطمینان از کیفیت دوره های آموزشی کاریمان تجدید نظر کنیم. ما زمان زیادی را برای برنامه ریزی در این موضوع گذاشته ایم که به دانشجو و دانشگاه اجازه داد تا از روز اول ارتباط تاثیرگذار و صادقانه ای برقرار کنیم. تشریح انتظارات دانشکده سبب شد تا ما درک بهتری از نیاز ها و اهداف دانشجویان درباره این دوره های کاری داشته باشیم و هم چنین بتوانیم ارتباط و همکاری متقابل را بهبود بخشیم.

 

 

نتیجه نهایی اینکه، برنامه های شغلی در دانشگاه فرصت مناسبی برای دانشجویان برای اشتغال در دانشگاه است. دانشکده ها باید از این موقعیت برای ارائه مشاغل به دانشجویان که می تواند برای هردو طرف مفید باشند استفاده کنند.

 

مرجع : Currents in Pharmacy Teaching and Learning صفحه 399 الی 402

تاریخ انتشار: January 17, 2018

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

لطفاً منتظر بمانید...