برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

آیا ارائه محتوای آموزشی معکوس برای بهبود تعاملات دانشجویان با دانشکده های پزشکی مفید است؟


دانشجویان پزشکی با برنامه فشرده و بارکاری زیادی مواجه هستند و اغلب برای تعیین اولویت هایشان تلاش می کنند. به همین ترتیب ، دانشکده های پزشکی باید برای برنامه ریزی و تهیه سخنرانی ها و تعاملات رو در رو با دانشجویان ، زمان خاصی را به این کار اختصاص دهند.


محققان برای بهینه سازی زمان دانشجو و دانشکده و افزایش تعامل بین آنها ، استراتژی ارائه و تحویل محتوا را وارونه کردند. (به اینصورت که ابتدا اساتید مطالب را در قالب فیلم های آموزشی ارائه کرده و سپس آن را به دانشجویان تحویل می دهند.) آنها یافته های خود را در موسسه آموزش فیزیولوژی آمریکا (APS) در Teaching and Learning in Madison, Wis به اشتراک گذاشتند.


محققان بخش اعظم مطالب را از دوره پاتوفیزیولوژی سال دوم  - تقریباً همه تدریس های حضوری اساتید دانشکده - به فیلمهای از پیش تنظیم شده و برنامه مطالعه پیشنهادی منتقل کردند. این دانشکده همچنین جلسات تعاملی روزانه را برگزار می کند که دانشجویان می توانند یادگیری خود را ارتقا دهند که برخی از این جلسات اجباری بودند.

محققان بیان  داشتند: عملکرد دانشجویان که توسط امتحانات داخلی و امتحانات استاندارد شده با سطح بالا کنترل می شود ، کاهش نیافته و از بسیاری جهات در حال بهبود است. علاوه بر این ، ارزیابی دوره ها نشان می دهد که بیشتر دانشجویان از انعطاف پذیری و استقلال موجود در این رویکرد استقبال می کنند."


Thomas Pressley، استاد فیزیولوژی در مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس ، در جلسه ای در تاریخ June 19 2019 در هتل Madison Concourse با عنوان "بررسی دوره آموزشی: مطالعه مستقل از فیلم های آنلاین و جلسات تعاملی در یک دوره پاتوفیزیولوژی پزشکی" نتایج تحقیق را ارائه داد.

 

منبع :https://www.sciencedaily.com/releases/2018/06/180619230857.htm

تاریخ انتشار  June 19, 2018

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

 

 

لطفاً منتظر بمانید...