برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

استراتژی آموزشی جدید به دانشجویان پزشکی برای به دست آوردن دانش لازم جهت مشاوره تغذیه ای به بیماران

توصیه های علمی جدیدی از انجمن قلب آمریکا کمبودهای موجود در آموزش تغذیه پزشکی در دانشگاههای ایالات متحده را بررسی و اصلاحاتی را در آموزش پزشکی پیشنهاد کرده است.

 

Karen E. Aspry, M.D., M.S ، استادیار پزشکی در دانشگاه براون اظهار داشت: " پزشکان در مورد تغذیه سالم به بیماران آموزش داده و به عنوان منابع معتبر در اطلاعات رژیم غذایی مورد توجه قرار می گیرند ، آنها به بیماران مشاوره رژیم درمانی با هزینه های کمتر می دهند درحالیکه از دانش و آموزش کافی برخوردار نیستند."

 

آکادمی ملی علوم بیان  می کند دانشجویان پزشکی باید حداقل 25 ساعت کلاس درسی را به آموزش تغذیه اختصاص دهند ، اما  بررسی انجام شده در سال 2013 نشان داد 71 درصد از دانشکده های پزشکی کمتر از ساعتهای توصیه شده درس تغذیه را ارائه می دهند و 36 درصد حتی کمتر از نیمی از این مقدار را تأمین می کنند.

 

Linda Van Horn, Ph.D., R.D استاد پیشگیری از بیماری در دانشکده پزشکی دانشگاه شیکاگو گفت:" تغذیه یک علم پویا و به سرعت در حال تحول است که به روزرسانی های مداوم و تلاشهای جدید را می طلبد. شایستگی های ذکر شده در این بیانیه ، پایه ای را برای پیشرفت دانش و مهارت های تغذیه ای فراهم می کند ، و یک ابزار برای طراحی برنامه درسی برای دانشکده های پزشکی ، مدیران برنامه ها ، کارآموزان و دانشجویان به شمار می رود. این مشاوره در مجله  American Heart Association Circulation منتشر شده است.


منبع :   sciencedaily.com/releases/2018/04/180430075625.htm

تاریخ انتشار: April 30, 2018

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

لطفاً منتظر بمانید...