برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه NIMAD

به گزارش روابط عمومی آوید؛ موسسه آموزشی توانمندسازان کیمیا دانش(آوید) با موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (NIMAD)  در راستای گسترش همکاری های آموزش مجازی تفاهم نامه امضا نمودند.

مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی (NIMAD) به ریاست پروفسور رضا ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، یکی از نهادهای دولتی عالی رتبه علمی است که با محور رهبری تحقیقات علمی کشور و همگرایی مراکز و پژوهشکده‌های برتر در علوم پزشکی برای سیاستگذاری، اولویت‌شناسی، پشتیبانی مالی و معنوی از محققین تاسیس شده است.

هدف از تأسیس این مؤسسه، رهبری، مدیریت، حمایت و توسعه تحقیقات علوم پزشکی در کشور شامل آموزش، توسعه، نوآوری، و فناوری در علوم پزشکی است. در این راستا پیشرفت کمی و کیفی تحقیقات و آموزش نیروی انسانی محقق جهت حل مشکلات اساسی بخش سلامت و اشاعه فرهنگ تحقیق و در نتیجه توسعه پایدار علمی و اقتصادی کشور از اهداف اصلی مؤسسه است.

این موسسه دارای 8 کمیته مختلف با عنوان کمیته آسیب شناسی، ژنتیک و سلول های بنیادی، کمیته بیماری ها غیر واگیر، کمیته بیماری های واگیر و اختلالات ایمنی، کمیته خون شناسی و سرطان، کمیته علوم اعصاب و بهداشت و روان، کمیته فناوری و نوآوری های علوم پزشکی، کمیته کشف و ارزیابی داروها، کمیته اخلاق در پژوهش های علوم پزشکی و همچنین کمیته تجاری سازی است.

 

لطفاً منتظر بمانید...