برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

تنها 10 دقیقه تعامل اجتماعی با کادر درمانی در طول روز باعث بهبود سلامت روحی در بیماران می شود

در پی بهبود نگرش و مراقبت از اعضای کادر درمان که ملزم به استفاده از آموزش های از راه دور و خانگی یا آموزش های مجازی هستند، 280 نفر از رزیدنتان و عوامل مراقبت های بهداشتی در بهزیستی در مطالعه ای شرکت داشتند. این مداخله باعث افزایش رفاه رزیدنت ها و نگرش کادر درمانی به مراقبت های فرد محور می شود. استفاده از اسکایپ مزایای این تعاملات را بهبود بخشیده است.

 برنامه یادگیری الکترونیکی (آموزش های مجازی) که به کارمندان در بهزیستی آموزش می دهد تا در تعامل اجتماعی معنی دار با افرادی که دچار آلزایمر یا بیماری های ذهنی هستند ، روند درمان را بهبود می بخشد و از مزایای پایداری برخوردار هستند.

 

 

فرد ​​مبتلا در بهزیستی فقط دو دقیقه در روز تعامل اجتماعی را تجربه می کند. محققان نشان دادند كه از 170 برنامه آموزشی موجود برای كاركنان خانه سالمندان ، 167 پروژه موفق بوده است و بیماران سلامت خود را به دست آوردند.

برنامه بهزیستی و سلامتی برای مبتلایان به دمانس (WHELD) به کارکنان در خانه کمک می کند تا تعامل اجتماعی را از دو دقیقه در روز به 10 دقیقه افزایش دهند ، این برنامه هم چنین همراه با یک برنامه مراقبت شخصی می باشد. این اقدامات شامل اقدامات ساده ای مانند گفتگو با رزیدنت ها در مورد علایق و مشارکت آنها در تصمیم گیری ها در مورد مراقبت از آنها است.

 

 

مطالعه بهبود نگرش و مراقبت از کارکنان برای مبتلایان دمانس، که توسط دانشگاه دانشکده پزشکی Exeter وKing's College  لندن با همکاری مؤسسه مراقبت های ویژه اجتماعی (SCIE) انجام شد ، در انجمن بین المللی آلزایمر در سال 2018 ارائه شد. در این تحقیق 280 نفر از رزیدنتان و کارمندان در 24 بهزیستی مراقبت از بیماران ذهنی بیش از نه ماه شرکت داشتند.

محققان در یک برنامه یادگیری الکترونیکی با ماژول های کلیدی مبتنی بر آموزش WHELD ، و یا بدون نظارت و از طریق اسکایپ شرکت کردند. آنها نتایج را با مراقبت معمول مقایسه کردند. هر دو بازوی درمانی باعث بهبود رفاه رزیدنتان و نگرش کارکنان به مراقبت های فرد محور می شوند. بازوی پشتیبانی شده از اسکایپ چهار ماه پس از اتمام تحقیقات نیز به ارائه خدمات بهزیستی به رزیدنتان ادامه داد.

 

 

Joanne McDermid ، از کالج لندن که این تحقیق را ارائه داده است ، گفت: "کارکنان خانه مراقبت از بیماران ذهنی تحت فشار زیادی قرار دارند - این یک کار واقعا سخت است. این راهکار یک محیط چالش برانگیز برای هر دو طرف رزیدنت های بیماری زوال عقل و کارمنان در مراکز نگهداری از این بیماران است. ما یک رویکرد ساده پیدا کردیم ، که به عنوان یادگیری الکترونیکی انجام می شود ، نگرش کارمندان را به رزیدنت ها و در نهایت زندگی افراد مبتلا به زوال عقل را بهبود می بخشد.

 

پروفسور کلیوو بالارد ، از دانشکده پزشکی دانشگاه Exeter ، که این تحقیق را به عهده دارد ، گفت: "فقط یک لحظه زندگی خود را با تنها دو دقیقه تعامل اجتماعی هر روز تصور کنید. برای پذیرش این امر تبعیض در مورد افراد مبتلا به زوال عقلرا احساس خواهید کرد. ما بهتر می دانیم که برنامه های ما در درازمدت تاثیر خواهند گذاشت و اکنون می دانیم که می توان آن را از راه دور انجام داد. در حال حاضر باید این موارد را برای کارکنان مراکز بهزیستی انجام دهیم. "

 

تاریخ انتشار: July 26, 2018
منبع: Materials provided by University of ExeterNote: Content may be edited for style and length.

 

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

 

لطفاً منتظر بمانید...