برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

درخشش یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه آموزش مجازی

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان(بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا)؛ موسسه توانمندسازان کیمیا دانش (آوید) در حوزه آموزش مجازی پس از شیوع کرونا توانست اعتماد بسیاری از مراکز و دانشگاه‌های علوم پزشکی را در حوزه آموزش مجازی کسب نماید و در همین راستا موفق شدند با مراکزی مانند مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه علوم پزشکی تهران (سماد)، موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (NIMAD)، مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران و کمیته اخلاق وزارت بهداشت همکاری داشته باشند.


مسئول تیم آوید در رابطه با وضعیت خود در روزهای کرونایی بیان کرد: در بحران کرونا، بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی که در حوزه سلامت فعالیت داشتند و قبلا دوره‌های آموزشی و بازآموزی خود را به صورت حضوری برگزار می‌کردند، با احساس نیاز به استفاده از مدل‌های آموزش از راه دور، رویکرد خود را تغییر داده و مایل به ارائه خدمات آموزشی به صورت مجازی شدند. وب سایت ما نیز  با توجه به زیر ساخت‌های نسبتا جامعی که در حوزه آموزش مجازی، قابلیت قرارگیری فیلم‌های آموزشی، وبینار آموزشی، بخش گفت‌وگوی اساتید و شرکت کنندگان، به اشتراک گذاری فایل‌های ارائه اساتید، برگزاری آزمون آنلاین و صدور گواهی الکترونیکی با قابلیت استعلام از طریق QR CODE را دارد توانست اعتماد بسیاری از مراکز حوزه علوم سلامت را جلب نماید.

همچنین بخش‌هایی از پلتفرم آموزشی خود را هم به صورت رایگان در اختیار دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی قرار دادیم که در شرایط ممنوعیت برگزاری کلاس حضوری بتوانند از آن استفاده کنند. پس از شیوع کرونا در کشور بیش از ۲۰ هزار ساعت محتوای آموزشی مجازی در سایت ما مشاهده شده است.

 
تیم ما موفق به عضویت در پارک فناوری پردیس و اخذ مجوز فناوری در حوزه آموزش و پژوهش سلامت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است و توانسته ایم به عنوان واحد فناور، عضو مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران شویم.

 

لینک خبر:

www.yjc.ir/fa/news/7389175

 

لطفاً منتظر بمانید...