برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

رونمایی از اولین سامانه جامع آموزش و پژوهش در حوزه سلامت

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پارک فناوری پردیس، پس از افتتاح رسمی کارخانه نوآوری آزادی توسط رئیس‌جمهور و بعد از مدت زمان نسبتاً کوتاهی که از فعالیت این کارخانه می‌گذرد، چندین محصول تولید شده توسط شرکت های مستقر در آن، رونمایی شده است.

 

در این گزارش به بررسی فعالیت های نوآورانه گروه آوید، یکی از شرکت های مستقر در این کارخانه پرداخته شده است.

 

" آوید؛ مدرسه آنلاین سلامت "

آوید، سامانه جامع آموزش سلامت است که نیازهای آموزشی دانشجویان، فارغ التحصیلان، اعضای هیات علمی حوزه علوم سلامت، مراکز آموزشی، انجمن‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی را پاسخگوست. در این سامانه امکان تعریف و مدیریت دوره‌های آموزشی و پشتیبانی از سیستم آموزشی Scrum، وجود دارد. همچنین در این سامانه امکاناتی مانند ثبت‌نام در دوره، پرداخت آنلاین و صدور فاکتور برای شرکت‌کنندگان، سیستم‌های مختلف ایجاد تخفیف، مشاهده فیلم‌های آموزشی، گفتگوی اساتید و دانشجویان، امتیازدهی به دوره‌ها، تعریف و برگزاری آزمون آنلاین و Real Time، صدور کارنامه آنلاین، طراحی گواهینامه اختصاصی برای هر دوره به صورت مجزا توسط نرم‌افزار متصل به پلتفرم، صدور گواهی الکترونیکی با قابلیت استعلام از طریقQR Code ، قابلیت پیاده‌سازی پلتفرم برای مراکز مشابه (هسته قابل حمل)، امکان ارسال و دریافت تیکت پشتیبانی، سیستم خودکار تسهیم واریزی با برگزارکننده دوره، اختصاص صفحه مجزا ویژه هر مرکز آموزشی، مهیاست.

 

کاربران سامانه آموزش پزشکی آوید می‌توانند از امکاناتی مانند کلاس آنلاین با قابلیت‌های ارتباط دیداری و شنیداریِ اساتید و دانشجویان، نمایش اسلاید، اشتراک صفحه نمایش رایانه، وایت برد، پخش فایل‌های صوتی و تصویری، اشتراک فایل، برگزاری آزمون آنلاین و Real Time ، صدور گواهی الکترونیکی با قابلیت استعلام، امکان دسترسی به فیلم ضبط شده کلاس و فایل‌های برنامه پس از برگزاری کلاس آنلاین، بهره‌مند شوند.

سامانه آوید مرجع اطلاع رسانی دوره‌های بازآموزی پزشکان و متخصصین علوم پزشکی در جهت جلوگیری از سردرگمی و جستجوهای متعدد شاغلین حوزه پزشکی است. همچنین این سامانه امکان دسترسی آسان به دوره‌های آموزشی دارای امتیاز بازآموزی برای تمدید مجوز نظام پزشکی را فراهم می‌کند.

 

از دیگر امکانات آوید، می‌توان به ارائه خدمات به سایر مراکز آموزشی و دانشگاه‌های علوم پزشکی به شکل اختصاصی متناسب با هر مرکز به صورت وب سرویس، اشاره کرد. این استارتاپ خروجی موفق شتابدهنده سلامت الکترونیک کارا در کارخانه محسوب می‌شود.

 

لینک خبر:

http://techpark.ir/news/p=6921

 

لطفاً منتظر بمانید...