برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

سلامت جمعیت، یک رشته به سرعت در حال تحول در پزشکی آکادمیک در آمریکا

 

    طبق تحلیلی جدید ، اساتید دانشگاه های پزشکی در سراسر آمریکا در مورد چگونگی پذیرش دانشگاهی در رشته سلامت جمعیت و فرصت هایی که دانشکده های پزشکی باید ایجاد کنند ، اظهار نظر کردند.

 


این مطالعه کیفی که توسط نه گروه از دانشکده های  پزشکی متمرکز بر تحقیق در زمینه جمعیت انجام شد، به بررسی سطوحی تمرکز ، ساختار ، اندازه دانشکده ، برنامه های تدریس و خدمات بخش های بهداشتی موجود در مراکز پزشکی و دانشگاهی آمریكا می پردازد. طبق این تحلیل ، پنج فرصت اصلی برای دانشکده های پزشکی ایالات متحده برای پیشبرد سلامت جمعیت وجود دارد:

1.    ارتقاء دیدگاه كلی در مورد سلامت كه شامل عوامل تعیین كننده بالینی و اجتماعی بهداشت ، رفاه ، بیماری و معلولیت و مداخلات و سیاستهای مقطعی می باشد كه برای رفع آنها از جمله آموزش های اولیه در كودكی ، توسعه اقتصادی و حفاظت
 محیط زیستی مورد نیاز است. این امر به گسترش مشارکت مراقبت های بهداشتی فراتر از تمرکز اصلی آن در مراقبت از بیمار - تشخیص و درمان - کمک می کند تا هر دو روش سنتی و مدرن برای پیشگیری را در بر بگیرد.

 

 

 

    2. تعامل بین رزیدنت ها و اساتید درجامعه به عنوان شرکای برابردر بهبود سلامت ، از جمله ایجاد ایده هایی برای غلبه بر موانع محلی برای پیشرفت؛ که این امر نیازمند به اشتراک گذاری اطلاعات ، اعتماد و احترام متقابل ، توجه و درک تاریخچه تجربیاتی است که هر یک از طرفین در گفتگوها به ارمغان می آورند.

    3. پشتیبانی از سیستم های ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی در رفع نیازهای سطح بالای اجتماعی ، از جمله بیماران با هزینه بالا ، تا حدودی با تسهیل درگیری با کارگزاران جامعه.

    4. تقویت مجدد مؤسسات در ارائه خدمات درمانی به عنوان امری لاینفک در اجرای عدالت اجتماعی.

    5. آموزش به نسل بعدی محققان به منظور حل چالشهای اساسی در بهبود سلامت جمعیت

 

منبع : Marc N. Gourevitch, Lesley H. Curtis, Maureen S. Durkin, Angela Fagerlin, Annetine C. Gelijns, Richard Platt, Belinda M. Reininger, Judith Wylie-Rosett, Katherine Jones, William M. Tierney. The Emergence of Population Health in US Academic Medicine. JAMA Network Open, 2019; 2 (4): e192200 DOI: 10.1001/jamanetworkopen.2019.2200

تاریخ انتشار  April 12, 2019

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

 

لطفاً منتظر بمانید...