برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

چگونه COVID-19 می تواند چرخه آموزش های بالینی را برای دانشجویان رشته علوم پزشکی مختل کند؟


انجمن دانشکده های پزشکی آمریکا گروهی است که به دانشکده های پزشکی کمک می کند تا علاوه بر مسائل دیگر، 81000 دانشجو که در حال گذراندن آموزش های بالینی در بیمارستان ها هستند ، به هماهنگی بپردازند. 
با این حال ، در شرایط خاصی بیمارستان ها و دانشگاه های پزشکی ممکن است از دانشجویان بخواهند دوره انترنی را موقت ترک کنند.

برای اطلاع بیشتر در مورد چرایی و چگونگی وقوع این اتفاق با شیوع COVID-19 ، با جان پرسكوت ، پزشك اورژانس و رئیس انجمن دانشكده های پزشکی آمریكا صحبت كردیم. متن زیر خلاصه ای از این مکالمه است.

 


دیوید براناکوسیو: فکر می کنم با توجه به شرایط حال حاضر شما در انجمن هم چنان فعالیت دارید و با وجود اطلاعات جدید در خصوص این بیماری ، به پردازش و تحقیق در رابطه با اطلاعات دریافتی مشغول هستید.

دکتر جان پرسکات: ما هر روز در حال ملاقات با تیم انجمن هستیم. ما همچنین یک تیم به عنوان "تیم پاسخ سریع" داریم و در اینجا بررسی می کنیم که چه مواردی در سطح ملی و محلی رخ می دهد. ما در حال کار با دولت فدرال و در حال همکاری با بیمارستانهای آموزشی خود نیز هستیم تا بدانیم که چگونه می توان با بهترین چالش های پیش رو COVID-19 را برطرف کرد.

 

 

براناکوسیو: این ممکن است که برخی از بیمارستان ها از دانشجویان بخواهند تا تحصیلاتشان را به طور موقت ترک کنند؟ یا ممکن است برخی از دانشکده های پزشکی بسته به وضعیت موجود در محل مربوط به کروناویروس ، بخواهند دانشجویان خود را به طور موقت خارج کنند؟

پرسکات: بله ، این اتفاق می افتد. از دانشجویان خواسته می شود که به دلیل فاکتورهای مختلف در برخی چرخش های بالینی شرکت نکنند. دلیل آن می تواند کمبود تجهیزات محافظ شخصی باشد که برای امنیت آنها ضروری است و این مسئله ای بوده است که ما شروع به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آن می کنیم. نکته دوم می تواند این باشد که تیم اساتید آنقدر مشغول مراقبت از بیماران است که ممکن است وقت کافی برای آموزش دانشجویان نداشته باشد. اما دانشجویان در مورد نحوه ایمن نگه داشتن خود ، در اوایل آموزش حاضر می شوند. منظور من این است که دستورالعمل هایی که CDC ارائه می دهد مواردی است که دانشجویان در آموزش پزشکی آنها را قبل از موعد واقعی یاد می گیرند. این دقیقا همان کاری است که ما انجام می دهیم.

 

 

براناکوسیو: دانشکده های پزشکی امتیاز بازآموزی می گیرند و شما در هنگام مواجهه با کروناویروس ، رویکرد خود را در مورد برخی از این آموزش ها تغییر می دهید. آیا این خطر وجود دارد که دانشگاه ها نتوانند در زمان تعیین شده امتیازات را کسب نکنند؟

پرسکات: قسمت معتبر ما ، کمیته رابط آموزش پزشکی ، به دانشکده های پزشکی مرتبط هستند ، و به همین ترتیب ، دانشکده های پزشکی نیز به LCME مرتبط اند ، تا از این طریق دچار مشکل نشوند. واقعاً آنچه که هدف از اعتباربخشی است ، این است که به مردم اطمینان دهیم که فارغ التحصیلان برنامه های آموزش پزشکی ، حتی وقتی که با چالش های COVID-19 روبرو هستیم ، پزشکان خوبی خواهند بود.

 

تاریخ انتشار: March 10, 2020
منبع: https://www.marketplace.org/2020/03/10/how-covid-19-could-disrupt-clinical-rotations-for-med-school-students/

 

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

لطفاً منتظر بمانید...