برای اطلاع از آخرین دوره ها کلیک کنید

کمپین Surviving Sepsis

کمپین Surviving Sepsis
 دستورالعمل های مربوط به مدیریت بزرگسالان مبتلا به بیماری کورونا ویروس 2019 (COVID-19)
 سندرم حاد  تنفسی جدید (کروناویروس 2) علت ابتلا به بیماری به سرعت در حال گسترش ، کووید 19 است و هزاران نفر در سراسر جهان را درگیر کرده است. راهنمایی فوری برای پزشکانی که مراقب بیمارترین مبتلایان در بخش ICUهستند ، لازم است.

 


ما پنلی را با 36 متخصص از 12 کشور تشکیل دادیم. تمامی اعضای پنل فرم افشای تضاد منافع سازمان بهداشت جهانی را تکمیل کردند. این پنل 53 سؤال را مطرح كرد كه مربوط به مدیریت COVID-19 در بخش ICU است. ما مقالاتی را برای شواهد مستقیم و غیرمستقیم در مورد مدیریت COVID-19 در بیماران مبتلا به بیماری های واگیر دار در بخش مراقبت ویژه (ICU) جستجو کرده، هم چنین با بررسی های سیستماتیک اخیر، بیشترین سوالات مربوط به مراقبت های حمایتی شناسایی کردیم و با استفاده از روش های مختلف ارزیابی  اطمینان زیادی به شواهد ارزیابی کردیم ، سپس توصیه هایی را براساس تعادل بین سود و زیان ، تأثیر منابع و هزینه ، عدالت در توزیع و امکان سنجی مشکلات تولید کردیم. توصیه ها یا قوی یا ضعیف بوده و یا در قالب بهترین توصیه های عملی بودند.

 


نتایج:
پنل COVID-19 کمپین Surviving Sepsis ، 54 بیانیه را منتشر کرد که با نظر سنجی از پزشکان چهار مورد از آنها بهترین اظهارات عملی ، 9 مورد توصیه قوی و 35 توصیه ضعیف شناخته شدند. مهم ترین مباحث عبارتند از: 1) كنترل عفونت ، 2) تشخيص آزمايشگاهي و نمونه گیری ، 3) هموديناميك پشتيباني ، 4) پشتيباني از تهويه و 5) درمان COVID-19.

 


 این پنل هم چنین چندین توصیه برای کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی که از بیماران مبتلا به ICU مبتلا به COVID-19 مراقبت می کنند ، ارائه کرد. در صورت وجود نسخه های بیشتر این دستورالعمل ها شواهد جدیدی ارائه خواهیم کرد.


شما می توانید با مراجعه به سایت این کمپین از آخرین دستاوردها و توصیه ها مطلع شوید. هم چنین می توانید از طریق لینک زیر فیلم آموزشی رایگان ویروس جدید کرونا و بیماری کووید ۱۹ را در سایت آوید مشاهده کنید :

 

ویروس جدید کرونا و بیماری کووید ۱۹

تاریخ انتشار: March 27, 2020

منبع: https://journals.lww.com/ccmjournal/Abstract/onlinefirst/Surviving_Sepsis_Campaign__Guidelines_on_the.95707.aspx

 

ترجمه شده توسط دپارتمان آموزش پزشکی آوید http://www.aveedme.com

 


 

لطفاً منتظر بمانید...